Společnost Volvo Cars s potěšením oznámila, že Fredrik Ohlsson se stane novým šéfem jejího digitálního týmu s platností od 21. října. Fredrik přichází ze švédské bateriové společnosti Northvolt, kde zastával pozici hlavního informačního ředitele.
Digitální prostředí hraje zásadní roli v realizaci budoucích ambicí Volvo Cars. S více než 20 lety zkušeností v oblasti digitální a obchodní transformace bude Fredrik klíčovým hráčem, který pomůže dosáhnout těchto cílů. „Volvo Cars vstupuje do éry vždy připojených automobilů, které se díky softwaru postupně zlepšují. Robustní digitální infrastruktura bude pro náš úspěch rozhodující,“ říká Erik Severinsson, hlavní produktový a strategický ředitel Volvo Cars.
Globální zkušenosti a úspěchy
Během své kariéry Fredrik zastával několik vedoucích pozic, kde úspěšně vytvořil globální strategie IT a obchodní inteligence a implementoval IT platformy. Jeho úkoly ho zavedly do mnoha zemí, včetně Švédska, Švýcarska, Německa, Japonska a Singapuru.
Očekávání od nové role
„Připojení k Volvo Cars a pokračování ve vývoji digitální páteře a schopností potřebných pro její probíhající obchodní transformaci je perfektní výzva,“ říká Fredrik Ohlsson. „Myslím, že mé předchozí zkušenosti, zejména při škálování digitální infrastruktury v rámci velkých zavedených společností, budou velmi užitečné.“
Nahradí Tobiasa Alteheda
Fredrik Ohlsson nahradí Tobiasa Alteheda, který začátkem tohoto roku převzal novou roli jako generální ředitel pro Volvo Car Denmark. Bude součástí týmu Group Management Team, který podporuje výkonný management společnosti a pomáhá řídit společnost v několika klíčových oblastech strategického významu.
Zdroj: Volvo